Asistenční mailingovou službu jsme zavedli kvůli neustále se zvyšující poptávce ze strany klientů. Jejím účelem je zkvalitnit a zjednodušit spolupráci s vašimi zahraničními partnery. Jak to funguje? Vaše vzájemná emailová komunikace je prováděna prostřednictvím naší překladatelské agentury. Průměrná doba překladu se pohybuje v závislosti na délce a rychlosti odezvy druhé strany do 2-4 hodin (někdy i méně).

Jednoduše nám zašlete svůj email. My ho v co nejkratším čase přeložíme do požadovaného jazyka a odešleme např. vašemu obchodnímu partnerovi. Jeho zpětnou vazbu poté stejným způsobem přeložíme zpět do češtiny a obratem vám zašleme odpověď. Služba vám tak nejen ušetří cenný čas, ale také dodá vaší komunikaci profesionální úroveň.

Na konci měsíce pak vždy platíte pouze za počet přeložených NS. Ostatní aspekty služby jsou pouze bonusem navíc. Spojte se s námi a my vám rádi vše dopodrobna vysvětlíme.