Komunikace se zákazníky

Snažíme se vám vždy vyjít maximálně vstříc a najít to nejlepší řešení pro vaši zakázku. Příjemné jednání a osobní přístup je samozřejmostí.

Doplňující otázky vám budou zaslány vždy, když si budeme myslet, že nám to může pomoci zkvalitnit výstup našich zpracovatelů. Jednoduše vám je zašleme na email a vy budete mít možnost na ně v klidu odpovědět.

Proč jsou doplňující otázky tak důležité?

  • Pomohou nám ujasnit si vaše představy o zpracovávaném textu, obchodním jednání atd.
  • Zjistíme tak veškeré informace, které jsou pro vypracování zakázky nepostradatelné
  • Společně si ujasníme, jakou terminologii si přejete používat (důležité v případě odborných textů)
  • Získáme informaci o tom, kde bude výsledný text použit (pokud to neuvedete rovnou v zadání zakázky)

V případě jakýchkoliv dotazů nás neváhejte kontaktovat buď telefonicky, nebo emailem. Rádi vám vše zodpovíme a vysvětlíme.